8 Mart 2012 Perşembe

Qin Dahu


Qin Dahu, Penglai, Shandong eyaletinde 1956 yılında Çin Güzel Sanatlar Akademisi Orta Mektebi'ne girdi. İki sonraki yıllarda, o Çin Güzel Sanatlar Akademisi Yağlıboya Resim Bölümü'nde okudu. Aynı zamanda Çin Güzel Sanatlar Akademisi, Resim Bölümü Yagliboya Derneği başkan yardımcısı bir yönetici profesör. 1989 yılında Amerika'ya gitti. O 'Uçan Ejderha ve Aslan Leaping' mükemmellik ödülü alan, 1994 yılında Xiao Feng ile birlikte Avustralya ve düzenlenen karma sergiyi ziyaret etti.
"Bildiğim kadarıyla birisi büyüdüğümde benim, ne olmak istediğimi bana sorduğunu hatırlıyorum, ben bir sanatçı olmak istiyorum diye yanıtladım. 

Ben yaratıcılık dolu bir ortamda sanat eğitimi en iyi zaman geçirdim New York'ta müzik ve sanat yüksek okuluna katıldı. İki yıldır Mitch Caster altında Denver Sanat Öğrencileri Birliği'nde okuduktan sonra, benim yolculugu paylaşmak için bir web sitesi oluşturdum.

Bir genç olarak ben yaz aylarında devlet fuarlarinda çalışarak ülkenin her yerini gezdim. Formlar ve renkler sonsuz karmaşık basit bir konudur. 

Insanin güzellik ve ruhunu yakalamak için çalışma yeteneğini bir ömrü sanata adamak harika." 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder