29 Nisan 2012 Pazar

Bruce Graham


Bruce Graham, yağlıboya,da batı resimlerinde dramatik ışık ve renk yakalama yeteneğiyle bilinen Wyoming,lu sanatçı. 

Utah State Üniversitesi'nde bir illüstratör olarak eğitimli.
New York'ta 1961 yılında doğan Bruce, kovboy çizmeleri giyen ve sahilde tek olduğu Old Greenwich, Connecticut,ta çocukluk geçirdi. 

"Ben her zaman batıda kalacağımı biliyordum, ben bir kovboy olmanın harika olacağını düşündüm." diyor.

Bruce altı yaşında ilk kovboy resmi yaptı, hala gururla görüntüler annesi karakalem çizimini.

O, batı Resim sahnelerinde ilerlemenin mantıklı adım oldugunu düşünüyordu.

Bruce'un stüdyo Bighorn Dağları'nın eteklerindeki Buffalo, Wyoming,de yer almaktadır. Model olarak onun kovboy arkadaşları ve komşularını kullanır ve kendi atları onun resimlerinde birçok görünür.

Bruce'un resmin konularında Yerli Amerikalılar ve manzara, kovboylar ve atlar arasında değişebilir, ancak işini renk ve ışık kullanımında birleştirilmiştir. 

Resimlerinde çoğu sabah ya da güneşin ufuğa düştüğü akşam olarak ayarlanır.

Link

araştırma/forschung/research: icik yakup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder