29 Şubat 2012 Çarşamba

Ivan Slavinsky


Ressam Ivan Slavinsky (Slavinski), Leningrad, Rusya 1968 yılında doğan bir çağdaş Sürrealist ve empresyonist sanatçı.

Bir sanat tarihçisi anne ve Leningrad,ın tanınmış ressamı Dmitry Oboznenko,nun oğlu olarak, Ivan erken yaşlardan itibaren bir sanatçı olmak kaderinde olduğunu söylenebilir.

O kendini şöyle anlatıyor: "Yaklaşık beş yaşlarındayken, aynı eski şeyin resmini yapmaktan yorgun düşmüştüm. Duvarda Raphael’in bir reprodüksüyonu olan hoş bir resim fark ettim ve onun bir kopyasını yapmaya karar verdim. Resmi bitirince de onu anneme götürdüm. Annem şaşkınlığını gizleyememiş, “Oğlum bir dahi!” gibi bir tepki göstermişti. Babam eve geldiğinde o da çarpılmıştı! Pek bir şey söylememişti fakat ertesi günü beni sanat okuluna götürmüştü.”

Ivan,ın eserleri sanat uzmanlarınca ve İtalya, Fransa, İngiltere, Hollanda, Belçika ve Amerika'da yabancı galeri temsilcileri tarafından aranır hale gelmiştir. Ivan Slavinsky saygın bir sanatçı olarak kendisini sanat dünyasına kurmuştur. Benzersiz kendi bir tarzı ve gerçeküstü portre ve manzara ya da izlenimci natürmortlar ile sınır çalışmalar yapmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder