26 Temmuz 2012 Perşembe

Stephen Cefalo

Ressam Stephen Cefalo,nun kendini anlatımı ile; Ben çok etkileniyorum ve haz alıyorum resimlerden. 
Resimlerle tek tek ve baş-başa kalıyorum ama güzellik ve güc bir kolektif duygusu ile. 
Resimlerimde bazıları kalıcı bir görüntüler benim hayal ifadem olarak başlar. 
Bazı görüneni yakalamak için içten gelen merak gibi bir sey ile başlıyor bu duygu. 
Her eleman yerine zorla ya da yapmacık daha benim deneyimlerimin bir akibet olan doğal yüzeyler bu benim için çok önemli. 
Resimleri sadece hikayelerde anlatmak olmamalı. 
Ruhuyun dünyasında sopa olmalı ve hayalı kalmalı. 
Doğalcılık ayrılışları zihin ve ruhun görünmeyen alemlerinde konuşmak için araclardır bütün eserlerim.
 Eger daha fazla Stephen Cefalo eserleri bulmak istiyorsaniz ( BLOG ) unu ziyaret etmenizi tavsiye ederim.
Link

Araştırma / Forschung / Research: Icik Yakup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder